Tren deg bedre

Vi har tilpassede treningstilbud for de fleste plager og sykdommer

Våre treningstilbud

Ikon, fysioterapeut med pasient

Medisinsk treningsterapi

Sliter du med rygg- eller nakkeplager? Eller har du en nervesykdom eller problemer med hjertet? Vi tilbyr medisinsk treningsterapi (MTT) som kan hjelpe deg med å håndtere plagene dine. Dette er en aktiv rehabiliteringsform for ulike pasientgrupper innen ortopedi, nevrologi og hjerte-/kar- og lungesykdommer.

Ikon, Trening med strikk

Tilpasset trening

MTT integrerer nevromuskulær kontroll og muskulær styrke og utholdenhet for å behandle smerte, nedsatt bevegelsesutslag og økt funksjon i hverdagslige aktiviteter. Vi hjelper deg med å tilpasse treningen etter dine behov og plager, slik at du blir så godt som smertefri, uansett hva du sliter med.

Vi har spesialtilpassede gruppetimer for pasienter med

• Bekhterevs sykdom

• Parkinsons sykdom

• Hjerte/lungesykdommer

• Rygg- og bekkensmerter

Ikon, symbol på kvinne

Kvinnehelse

Er du gravid og sliter med bekkenplager? Eller sliter du med inkontinens eller smerter i underlivet? Dette er et vanlig problem for kvinner i alle aldre, og vi hos Frisk Fysioterapi kan hjelpe deg å behandle dine plager.

Ikon, yogastilling

Yoga og mindfulness

Stresser du mye i hverdagen? Trenger du å roe ned og være mer bevisst i nuet, og samtidig styrke muskler og ledd? Da er yoga noe for deg. Våre instruktører lærer deg mentale og kroppslige teknikker som hjelper deg bli sterkere både i hodet og kroppen.

Vil du bestille en time eller snakke med en av våre fysioterapeuter?

Ring oss på 73 96 36 26 eller skriv en melding via vårt kontaktskjema.